Qaseh Gold

Qaseh Gold
Makanan Sunnah

Saturday, May 17, 2014

Bekerja dari rumah

Pada awal saya berhenti kerja, memang tiada plan untuk buat apa-apa.. Tapi, bertemu dengan Qaseh Gold, rasanya bole dibuat sebagai pendapatan sampingan..

Jika ada surirumah tangga macam saya yang ingin mencari pendapatan sampingan dengan bekerja di rumah, bolehla mencuba menjadi agen dropship / pengedar Qaseh Gold..

Kami masih memerlukan agen-agen untuk bersama-sama berkongsi kebaikan makanan-makanan sunnah..

Masyarakat zaman ini lebih bergantung kepada formulasi formulasi barat sebagai makanan kesihatan sampingan..

Mungkin kita boleh kembali kepada makanan-makanan semulajadi yang menjadi sunnah Nabi kita..

Dengan formulasi makanan sunnah yang terpilih dan kilang bertaraf IMP dari Ana Edar, ia dapat membantu meningkatkan taraf kesihatan sejagat.

InsyaAllah..

Jika ada yang berminat, boleh hubungi saya...
Saya akan kongsikan lagi kebaikan-kebaikan dari Qaseh Gold.

BERMINAT???
Boleh hubungi saya untuk belian produk dan peluang perniagaan, sama ada dropship, sekadar mencuba atau serius berniaga. Saya akan membimbing anda. Pelbagai kelas juga disediakan oleh HQ.

Whatsapp/sms/call/ : 012-9221876
Email : wanieed85@gmail.com
Facebook page :https://www.facebook.com/pages/WanieQaseh

No comments:

Post a Comment